مرکز خرید لوله و اتصالات تک لایه فرشید (رویال پایپ) در شمال کشور شرایطی را برای مشتریان این محصول بوجود آورده است تا بتوانند محصولات تولیدی شرکت رویال پایپ را به راحتی با بهترین قیمت فراهم کنند.
کافیست کاربران و مجریان عملیاتی لوله و اتصالات تک لایه فرشید در کلان شهرهای شمال کشور برای تهیه اقلام خود با این مجموعه تولیدی یک تماس داشته باشند.
شرکت لوله و اتصالات تک لایه رویال پایپ همواره سعی نموده با ارائه تولیدات با کیفیت و مرغوب که در زیر به آن اشاره می شود رضایت کاربران خود را جلب نماید.

مشخصات لوله و تصالات تک لایه فرشید:
لوله و اتصالات رویال پایپ
۱- استفاده از بهترين نوع مواد اوليه پلي پروپيلن (PP-RC ) جهان از كمپاني باسل آلمان
۲- استفاده از برترين نوع شمش فلز برنج ( Brass) با آلياژ اختصاصي از شركت مس باهنر
۳- بكار گيري تكنولوژي برتر جهاني و بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات توليدي مناسب
۴- استفاده از مدرنترين ماشين آلات اكسترودر هوشمند با ظرفيت بالا جهت توليد لوله
۵- استفاده از مدرنترين ماشين آلات اينجكشن تزريق هوشمندباتناژ بالاجهت توليداتصالات
۶- تجهيز به ابزارآلات و امکانات تخصصي توليد و قالبهاي اتوماتيك تا ۲۰ كويته
۷- استفاده از کارشناسان مجرب و متخصصان ماهر و مبتكر داخلی و خارجی
۸- جذب ، بكار گيري ، پرورش و حفظ نيروي انساني بعنوان ارزشمند ترين سرمايه شركت و آموزش به پرسنل در جهت ارتقاکیفی عملكرد آنها
۹- رعايت دقيق قوانين و مقررات،استانداردها والزامات قانوني دركليه مراحل توليدوتوزيع
۱۰- كنترل دقيق مواد اوليه ، فرايند توليد و محصول نهائي و انجام آزمونهاي متعدد بر روي مواد اوليه و بازرسي و كنترل كيفيت محصولات در حين فرآيند توليد و پس از آن در يكي از مجهزترين و مدرنترين آزمايشگاههاي تست لوله و اتصالات پليمري در كشور
۱۱- فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي ارتقاو بهبودمستمر كيفيت ،ارائه محصولات باکیفیت عالی دربالاترین سطح ممكن،بهره وري مناسب تولید
۱۲- تلاش به منظور ارايه راهكارهاي جديد در راستاي ارائه محصولات بهتر و خدمات مناسبتر به مشتریان و تقویت امور مربوط به تحقیق و توسعه (R & D )
۱۳- تفكر و انديشه جهاني و عملكرد منطقه اي و توليد مطابق با معيارهاي جهاني و سعي در بهره وري و كاهش هزينه ها با افزايش ميزان توليد و ملحق شدن به سيستم شبكه خريد و فروش جهاني
۱۴- برنامه ريزي و سازماندهي در امور مربوط به بازاریابی و فروش محصولات شرکت براي جذب حداكثر بازار و افزایش فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی
۱۵- ايجاد زمينه وفاداري مشتريان به مارك رويال پايپ و كليه محصولات شركت
۱۶- برنامه ریزی برای توسعه فعالیتهای شرکت و به روز رساني تكنولوژي توليد و مديريت
جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس سایت در ارتباط باشید.